Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Pavla Menčíková
Bc. Pavla Menčíková
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situation analysis of the selected retail chain
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky. Půjde o analyzování vnitřních a vnějších vlivů působících na maloobchodní jednotku Kaufland ve Strakonicích. Data k vypracování analýz budou získány několika způsoby, a to metodou mystery shopping, dotazníkovým šetřením a vygenerováním údajů zveřejněných ve výroční zprávě společnosti. Z dosažených výsledků jednotlivých …moreAbstract:
Topic of the thesis is marketing situational analysis selected retail unit. It will be analyzing internal and external influences on retail unit Kaufland in Strakonice. Data for making the analysis will be obtained in several ways, namely by mystery shopping, questionnaires and generating data published in the annual report of the company. The current company strategy will be determined by the obtained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/dbq3g/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: Ing. Jana Ochotná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MENČÍKOVÁ, Pavla. \textit{Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/7hubko/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor