Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží) – Bc. Martin Link
Bc. Martin Link
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company FMCG
Anotace:
Tato práce je zaměřena na strategie a aktivity podpory prodeje konkrétní firmy na FMCG trhu v České republice. Práce je rozdělena do tří hlavních bloků. Teoretická část zabývající se odborným členěním a metodikou podpory prodeje. Praktická část zabývající se strategií, přípravou, realizací a hodnocením konkrétních aktivit podpory prodeje v reálném prostředí FMCG trhu v České republice. Závěrečná část …víceAbstract:
The thesis is focused on strategy and activities of sales promotion of particular company on FMCG market in the Czech Republic. The thesis is divided into three main blocks. The theoretical part is focused on professional division and methodics of sales promotion. The practical part is focused on strategy, preparation, implementation and evaluating of concrete activities of sales promotion in real …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lvuiq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LINK, Martin. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v~sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/7huqhc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a propagace školských zařízení
Lenka Bauerová -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Božena ŠVAMBERKOVÁ -
Marketing cestovní kanceláře
Michala Meisterová -
Marketing vzdělávacích institucí
Alena Samková -
Analysis of Digital Marketing Impact on Local Firms: Case Study of Czech Influencers
Sadiya Khafizova -
Psychologický přístup k POS reklamě
Jitka Janurová