Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě – Bc. Michaela Koktavá
Bc. Michaela Koktavá
Master's thesis
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingové řízení konkrétní výrobní firmy. Cílem práce bylo provést analýzu současného stavu marketingových procesů a následně zhodnotit všechny procesy aplikované ve vybrané výrobní firmě. Nedílnou součástí analýzy těchto procesů byla i vytvořena procesní mapa pro lepší přehlednost. Rovněž značná část byla věnována marketingovému řízení, konkrétně marketingovému mixu …moreAbstract:
The thesis is focused on marketing management of a particular production company. The aim of the thesis was to analyze the current state of marketing processes and then evaluate all processes applied in the selected production company. An integral part of the analysis of these processes was also created a process map for better clarity. A significant part was also devoted to marketing management, namely …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/d0orz/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Economy
Theses on a related topic
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová