Výuka angličtiny v online prostředí: výzvy dyslektických žáků – Bc. Simona Vosáhlová
Bc. Simona Vosáhlová
Master's thesis
Výuka angličtiny v online prostředí: výzvy dyslektických žáků
Learning English online: challenges for learners with dyslexia
Abstract:
The paper is dedicated to documenting experiences and challenges of dyslectic learners during the COVID-19 pandemic and the shift in education towards online teaching and learning format. The aim of the study is to provide insight into the issue of special needs learners and their situation during the lockdown and social distancing in relation to their education and learning process. The data for the …viacAbstract:
Tato práce se zabývá zdokumentováním zkušeností a výzev žáku diagnostikovaných s dyslexií během pandemie COVID-19, která měla za následek přechod z prezenční výuky do distančního prostředí. Cílem práce je poskytnout detailní vhled do problematiky distanční výuky dětí se speciálními potřebami skrze výpovědi dvou dyslektických žáků. Za použití semistrukturovaného rozhovoru ve vícepřípadové studii práce …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vosáhlová, Simona. Výuka angličtiny v online prostředí: výzvy dyslektických žáků . Pardubice, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / odbor:
English Language Teacher Education / English for Education
Práce na příbuzné téma
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA