Bc. Simona Vosáhlová

Master's thesis

Výuka angličtiny v online prostředí: výzvy dyslektických žáků

Learning English online: challenges for learners with dyslexia
Abstract:
The paper is dedicated to documenting experiences and challenges of dyslectic learners during the COVID-19 pandemic and the shift in education towards online teaching and learning format. The aim of the study is to provide insight into the issue of special needs learners and their situation during the lockdown and social distancing in relation to their education and learning process. The data for the …viac
Abstract:
Tato práce se zabývá zdokumentováním zkušeností a výzev žáku diagnostikovaných s dyslexií během pandemie COVID-19, která měla za následek přechod z prezenční výuky do distančního prostředí. Cílem práce je poskytnout detailní vhled do problematiky distanční výuky dětí se speciálními potřebami skrze výpovědi dvou dyslektických žáků. Za použití semistrukturovaného rozhovoru ve vícepřípadové studii práce …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vosáhlová, Simona. Výuka angličtiny v online prostředí: výzvy dyslektických žáků . Pardubice, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická