Význam marketingové strategie pro integraci vietnamské menšiny – Ing. Kateřina Dušková
Ing. Kateřina Dušková
Bachelor's thesis
Význam marketingové strategie pro integraci vietnamské menšiny
Importance of marketing strategy for the integration of the Vietnamese minority
Anotácia:
Práce se zaměřuje na Vietnamce žijící v České republice. Zabývá se historií migrace Vietnamců do ČR, vztahů Vietnamu s ČR na vládní úrovni a situací vietnamské komunity v české společnosti. Hlavním tématem je pak využití marketingových prostředků a strategií za účelem zlepšení vztahů mezi českou majoritou a vietnamskou minoritou a za účelem zlepšení integračního procesu vietnamské komunity do české …viacAbstract:
This study is concerned with Vietnamese people living in the Czech Republic, and in understanding the utility of marketing strategies and tools in improving relations between the Vietnamese minority population and the native Czech majority population. Particular focus is on improving the integration process between the Vietnamese minority population and the native Czech majority population. Areas discussed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n0543/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Jan Rytina, CSc.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Dynamika mezigeneračních vztahů ve vietnamské komunitě
Veronika KREJČÍ -
Analýza a návrh komunikační strategie společnosti Mattel Česká republika s.r.o.
Anna Dřevěná -
Návrh komunikační strategie pro překladatelskou společnost sídlící v Českých Budějovicích s celostátní působností.
Markéta Tůmová -
Komunikační strategie společnosti TATRA TRUCKS a.s. v Německu
Jakub Chvojka -
Marketingové komunikace společnosti Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s.
Eva Hůlová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková