Bc. Tomáš Ondračka

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace ve firmě ABB

Marketing communication analysis in the ABB company
Anotace:
Diplomový projekt se věnuje problematice vnímání celkového image značky vybrané nadnárodní společnosti její cílovou veřejností, v kontextu s různorodým marketingově komunikačním vystupování 5ti zcela odlišných divizí této společnosti. Existuje totiž určitá fragmentace marketingových potřeb, požadavků a očekávání (PPO) managementu těchto pěti jednotlivých divizí, nalézajících se napříč celou ČR. Studie …více
Abstract:
Thesis is dedicated to the overall perception of the brand image of selected international company to its target public, in the context of different ways of managing marketing communications in 5 completely different divisions of the company. There is considerable fragmentation of marketing needs, requirements and expectations (NRE) of the management of five separate divisions, located across the whole …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní