Bc. Milan HEGER

Master's thesis

Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli

Propagation of Škoda Automobiles, its Originality and Consumers Perception of it
Abstract:
Ve své diplomové práci se chci zaměřit na zhodnocení originality v televizních reklamách firmy Škoda Auto a.s. a podle výsledků z této analýzy chci navrhnout televizní reklamu pro vybraný vůz. Teoretická část se zabývá originalitou, televizí jako médiem, televizní reklamou a automobilem jako produktem. Praktická část obsahuje informace o firmě Škoda Auto a.s. a marketingový výzkum zaměřený na vnímání …more
Abstract:
In my diploma thesis I would like to focus on analysis of originality of TV advertisements of Skoda Auto Inc. and according to results I would like to draw up TV advertisement for chosen automobile. Theoretical part focuses on originality, television as a medium, TV advertisement and automobile as a product. Practical part contains information about Skoda Auto Inc. and research about perception of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HEGER, Milan. Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications