Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli – Bc. Milan HEGER
Bc. Milan HEGER
Master's thesis
Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli
Propagation of Škoda Automobiles, its Originality and Consumers Perception of it
Abstract:
Ve své diplomové práci se chci zaměřit na zhodnocení originality v televizních reklamách firmy Škoda Auto a.s. a podle výsledků z této analýzy chci navrhnout televizní reklamu pro vybraný vůz. Teoretická část se zabývá originalitou, televizí jako médiem, televizní reklamou a automobilem jako produktem. Praktická část obsahuje informace o firmě Škoda Auto a.s. a marketingový výzkum zaměřený na vnímání …moreAbstract:
In my diploma thesis I would like to focus on analysis of originality of TV advertisements of Skoda Auto Inc. and according to results I would like to draw up TV advertisement for chosen automobile. Theoretical part focuses on originality, television as a medium, TV advertisement and automobile as a product. Practical part contains information about Skoda Auto Inc. and research about perception of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEGER, Milan. \textit{Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/7jdisl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEGER, Milan. Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Využití guerilla marketingu v automobilovém průmyslu
Karel Šůra -
Emoční marketing a jeho uplatnění v TV reklamě
Michaela Nováková -
Kreativita TV reklamy
Irina Stasyuk -
Der Deutsch-Tschechische interkulturelle Austausch bei SKODA AUTO
Monika TONCAROVÁ -
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
Kristýna Bydžovská -
Strategic Analysis of SKODA AUTO JSC
Marzhan Tussova -
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko -
Analýza vnějšího okolí firmy Auto Skoda
Eliška Dytrychová