Nezamýšlené důsledky spotřebního chování lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně – Bc. Martin Uhrin
Bc. Martin Uhrin
Master's thesis
Nezamýšlené důsledky spotřebního chování lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Unintended effects of the people consumers behaviour - analyse some concrete marketing campaning
Abstract:
Hlavním cílem práce je blíže specifikovat nezamýšlené důsledky spotřebního chování. Jsou definovány pojmy spotřeba a spotřební chování. Dále jsou v práci popsány faktory, které ovlivňují spotřebitele při rozhodovacím a nákupním procesu, na který navazuje samotná spotřeba produktů. V praktické části je analyzována konkrétní marketingová kampaň společnosti HTC Corporation. Na tento rozbor navazuje definice …moreAbstract:
The main objective is to specify the unintended consequences of consumer behavior. The terms consumption and consumer behavior are defined. Furthermore, this work describes the factors that influence the decision-making and consumer buying process , which builds itself on the consumption of products. There is analyzed by a specific marketing campaign of HTC Corporation in the practical part. In this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/an14h/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
UHRIN, Martin. \textit{Nezamýšlené důsledky spotřebního chování lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/7jdvdx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Veronika Křížová -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Adéla Řetovská -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Anna Belaya -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí
Jakub Špika -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Reklama jako obraz kultury
Khrystyna Beregova -
Reklama a její vliv na spotřební chování
Kamila Kořínková -
Reklama a spotřebitelské chování
Hana Ondrušová