Nezamýšlené důsledky spotřebního chování lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně – Bc. Martin Uhrin
Bc. Martin Uhrin
Diplomová práce
Nezamýšlené důsledky spotřebního chování lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Unintended effects of the people consumers behaviour - analyse some concrete marketing campaning
Anotace:
Hlavním cílem práce je blíže specifikovat nezamýšlené důsledky spotřebního chování. Jsou definovány pojmy spotřeba a spotřební chování. Dále jsou v práci popsány faktory, které ovlivňují spotřebitele při rozhodovacím a nákupním procesu, na který navazuje samotná spotřeba produktů. V praktické části je analyzována konkrétní marketingová kampaň společnosti HTC Corporation. Na tento rozbor navazuje definice …víceAbstract:
The main objective is to specify the unintended consequences of consumer behavior. The terms consumption and consumer behavior are defined. Furthermore, this work describes the factors that influence the decision-making and consumer buying process , which builds itself on the consumption of products. There is analyzed by a specific marketing campaign of HTC Corporation in the practical part. In this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/an14h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Veronika Křížová -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Adéla Řetovská -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Anna Belaya -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí
Jakub Špika -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Reklama jako obraz kultury
Khrystyna Beregova -
Reklama a její vliv na spotřební chování
Kamila Kořínková -
Reklama a spotřebitelské chování
Hana Ondrušová