Ing. Dávid Stirber

Bachelor's thesis

Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci

Event Marketing-PR Tool for the Target Group of Customers and Employees
Abstract:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zaobírá Event marketingem. V teoretické části je pojem event marketing charakterizován. Dále se teoretická část věnuje integraci event marketingu do komunikačního a marketingového mixu, a také se věnuje jeho typologii. Praktická část se více zaměřuje na edukativní event marketing a jeho kategorizaci. Následně praktická část pojednává o dvou společnostech a jejich eventech …more
Abstract:
Abstract This bachelor thesis is focusing on the Event marketing. In a theoretical part that will firstly open the issue of event marketing will be discussed the integration of event marketing into a communication and marketing mix and will also explain its typology. Practical part is thereafter detailed in educative event management and its categorisation. The core of the practical part is then a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication