Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci – Ing. Dávid Stirber
Ing. Dávid Stirber
Bakalářská práce
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Event Marketing-PR Tool for the Target Group of Customers and Employees
Anotace:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zaobírá Event marketingem. V teoretické části je pojem event marketing charakterizován. Dále se teoretická část věnuje integraci event marketingu do komunikačního a marketingového mixu, a také se věnuje jeho typologii. Praktická část se více zaměřuje na edukativní event marketing a jeho kategorizaci. Následně praktická část pojednává o dvou společnostech a jejich eventech …víceAbstract:
Abstract This bachelor thesis is focusing on the Event marketing. In a theoretical part that will firstly open the issue of event marketing will be discussed the integration of event marketing into a communication and marketing mix and will also explain its typology. Practical part is thereafter detailed in educative event management and its categorisation. The core of the practical part is then a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fciyc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Jakub KOT -
Podstata event marketingu a jeho využití v marketingové komunikaci
Miroslav Dykas -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Event a jeho využití pro integrovanou marketingovou komunikaci
Sabina Kulíková