Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci – Ing. Dávid Stirber
Ing. Dávid Stirber
Bachelor's thesis
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Event Marketing-PR Tool for the Target Group of Customers and Employees
Abstract:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zaobírá Event marketingem. V teoretické části je pojem event marketing charakterizován. Dále se teoretická část věnuje integraci event marketingu do komunikačního a marketingového mixu, a také se věnuje jeho typologii. Praktická část se více zaměřuje na edukativní event marketing a jeho kategorizaci. Následně praktická část pojednává o dvou společnostech a jejich eventech …moreAbstract:
Abstract This bachelor thesis is focusing on the Event marketing. In a theoretical part that will firstly open the issue of event marketing will be discussed the integration of event marketing into a communication and marketing mix and will also explain its typology. Practical part is thereafter detailed in educative event management and its categorisation. The core of the practical part is then a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fciyc/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Jakub KOT -
Podstata event marketingu a jeho využití v marketingové komunikaci
Miroslav Dykas -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova