Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku – Bc. Filip Němec
Bc. Filip Němec
Master's thesis
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
The Benefits of CRM in Marketing Management
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na využití CRM systému v marketingovém řízení podniku. Cílem práce je vybrat dle stanovených kritérií vhodný CRM systém pro firmu Bacco Enterprise s.r.o. a následně ho do podniku implementovat. Práce se zaměřuje na co největší využití v reálné podnikové praxi a zohledňuje specifické požadavky podniku, jakožto malé podnikatelské jednotky s různorodými požadavky. Před samotnou …moreAbstract:
The Diploma thesis is focused on selection of CRM system for company Bacco Enterprise s.r.o. and following implementation of selected CRM system. Diploma thesis also includes strategic analysis of Bacco Enterprise s.r.o., which makes background for following comparation of selected CRM systems. The following plan of implementation CRM system also includes calculation of total amount of the contribution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.sting.cz/th/kv2x5/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Jaromír Bastl
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane