Využití didaktických pomůcek v konstruktivistické výuce matematiky 1. stupně ZŠ – Bc. Kateřina HRBAČOVÁ
Bc. Kateřina HRBAČOVÁ
Master's thesis
Využití didaktických pomůcek v konstruktivistické výuce matematiky 1. stupně ZŠ
...
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá výzkumem didaktických pomůcek pro konstruktivistickou výuku matematiky na prvním stupni základní školy. V teoretické části se popisuje klíčové principy výuky matematiky podle prof. Hejného, její didaktická prostředí a způsoby učení. Dále se zabývá způsobem výuky na školách, práce s chybou. Empirická část následně obsahuje výčet a ukázky jednotlivých pomůcek, jejich praktické …viacAbstract:
The thesis deals with the research of didactic teching tools for constructivist teaching of mathematics at the first grade of primary school. The theoretical part describes the key principles of mathematics teaching according to Prof. Hejný, its didactic environments and ways of learning. It also discusses the way of teaching in schools, working with mistake. The empirical part then contains a list …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2022
- Vedúci: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRBAČOVÁ, Kateřina. Využití didaktických pomůcek v konstruktivistické výuce matematiky 1. stupně ZŠ. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické pomůcky do výuky matematiky pro 1. ročník
Veronika Horáková -
Metodika karet Bezrákosky jako didaktické pomůcky studentů učitelství
Barbora Bišková -
Didaktické pomůcky a hry ve výuce elementárního čtení genetickou metodou
Veronika Šicová -
Didaktická pomůcka ve výtvarné výchově (Didaktické leporelo pro využití ve výuce výtvarné výchovy pro žáky na ZŠ)
Kristýna ŠEVČÍKOVÁ -
Tvorba didaktické pomůcky pro učitele a žáky při projektové výuce
Pavlína Bittnerová -
Didaktické pomůcky ve výuce dějepisu na 2. stupni základní školy
Zlata Lavičková -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Didaktické pomůcky a hry pro celkový vývoj dítěte předškolního věku a jejich využití v mateřské škole pro sluchově postižené
Zuzana Machurová