Specifika práce s žákem s ADHD ve výuce na 1. stupni základní školy – Ing. Barbora ŠTENCLOVÁ
Ing. Barbora ŠTENCLOVÁ
Master's thesis
Specifika práce s žákem s ADHD ve výuce na 1. stupni základní školy
Specifics of Working with ADHD Pupils during the First Five Year of Primary School Education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá výukou žáka s ADHD a specifiky, které tato výuka přináší jak z hlediska volby adekvátních vyučovacích metod, zadávání úkolů, tak i z hlediska hodnocení výsledků. Teoretická část práce je rozčleněna do tří kapitol. Přináší základní informace o ADHD, možnostech vzdělávání žáků s touto poruchou, přehled výukových metod a organizačních forem výuky. Empirická část práce je založena …moreAbstract:
This thesis examines the education of ADHD pupils and the specifics of their education. The standpoints were the choices of adequate teaching methods, assigning tasks, as well as assessment. The theoretical part of the thesis is divided into three chapters. It studies basic information about ADHD, possibilities of education of pupils with this disorder, overview of teaching methods and organizational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2021
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTENCLOVÁ, Barbora. Specifika práce s žákem s ADHD ve výuce na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Problematika studentů se specifickými vzdělávacími potřebami při studiu na VŠ
Petra Gluchová