Strategická analýza společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o. – Kateřina Beránková
Kateřina Beránková
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o.
Strategic analysis of the company DEICHMANN-OBUV s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zpracovat strategickou analýzu společnosti DEICHMANN OBUV s.r.o. a to k 1. 3. 2020. Práce je rozdělena do dvou částí. První část vysvětluje teoretické pojmy a postupy pro vytvoření strategické analýzy společnosti. Praktická část začíná představením společnosti a pokračuje analýzou vnějších a vnitřních faktorů pomocí metod, které byly představeny v teoretické části. Nejprve …víceAbstract:
The aim of this Bachelor´s thesis is to carry out strategic analysis of a company, DEICHMANN-OBUV s.r.o. The thesis is divided into two parts. The first part of the thesis provides theoretical background and methodology that are used later for the strategic analysis of the company. The practical part begins with introduction of the company and continues with the analysis of external and internal factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Jindřich Špička
- Oponent: Petr Boukal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova