Kateřina Beránková

Bakalářská práce

Strategická analýza společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Strategic analysis of the company DEICHMANN-OBUV s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zpracovat strategickou analýzu společnosti DEICHMANN OBUV s.r.o. a to k 1. 3. 2020. Práce je rozdělena do dvou částí. První část vysvětluje teoretické pojmy a postupy pro vytvoření strategické analýzy společnosti. Praktická část začíná představením společnosti a pokračuje analýzou vnějších a vnitřních faktorů pomocí metod, které byly představeny v teoretické části. Nejprve …více
Abstract:
The aim of this Bachelor´s thesis is to carry out strategic analysis of a company, DEICHMANN-OBUV s.r.o. The thesis is divided into two parts. The first part of the thesis provides theoretical background and methodology that are used later for the strategic analysis of the company. The practical part begins with introduction of the company and continues with the analysis of external and internal factors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
  • Vedoucí: Jindřich Špička
  • Oponent: Petr Boukal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79826