Marketingová strategie vybrané společnosti – Bc. Tomáš Komárek
Bc. Tomáš Komárek
Diplomová práce
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marketing strategy of a chosen corporation
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové strategie akciové společnosti Kofola. V první části bude nejprve popsán marketing jako takový a dále bude nastíněna struktura správně postavené marketingové strategie. V rámci toho bude popsán způsob sestavení nejvyužívanějších situačních analýz a rozebrán postup tvorby marketingového mixu a vhodný výběr aplikace efektivní marketingové strategie …víceAbstract:
Core of this thesis consists of an analysis of the marketing strategy of Kofola company. Firstly, marketing as a whole will be characterized and a concept of a duly built marketing strategy will follow. In this section a manner of composition of the most popular situation analyses will be described while depicturing how to compose a marketing mixture and fittingly choose the most effective marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Název
Vložil
Vloženo
Práva