Projekt zvyšování konkurenční schopnosti firmy MPL TRADING, s.r.o. s využitím nástrojů CRM – Hana Šnajdarová
Hana Šnajdarová
Diplomová práce
Projekt zvyšování konkurenční schopnosti firmy MPL TRADING, s.r.o. s využitím nástrojů CRM
The improving of the competitiveness of firms MPL TRADING, s.r.o. project using CRM tools
Anotace:
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvoriť projekt zvyšovania konkurenčnej schopnosti firmy MPL Trading, s.r.o. s využitím nástrojov CRM. Projekt je zacielený na posilňovanie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi, a tiež zlepšovanie a zdokonaľovanie marketingových procesov. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť sa zaoberá prieskumom literárnych prameňov, zameraných na CRM a zákaznícky …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create a project for improvement of the competitiveness of firm MPL TRADING, s.r.o. using CRM tools. The project is aimed on strengthening relationships with key customers. It is also focused on improving and developing marketing processes. The work is divided into theoretical and practical part. Theoretical part contains literature research focused on CRM and customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
20745
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠNAJDAROVÁ, Hana. \textit{Projekt zvyšování konkurenční schopnosti firmy MPL TRADING, s.r.o. s využitím nástrojů CRM}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/7nnavm/.
Jak správně citovat práci
Šnajdarová, Hana. Projekt zvyšování konkurenční schopnosti firmy MPL TRADING, s.r.o. s využitím nástrojů CRM. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane