Pedagogická intervence v mateřské škole – Ing. Martina KUBÁŇOVÁ
Ing. Martina KUBÁŇOVÁ
Bachelor's thesis
Pedagogická intervence v mateřské škole
The Pedagogical Intervention in Kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání dětí se speciálně vzdělávacími potřebami prostřednictvím inkluze. Teoretická část práce je věnovaná vysvětlení významu pojmů pedagogická intervence, předškolní věk a pedagogická diagnostika. Dále je vymezen pojem dítě se speciálními vzdělávacími potřebami a příslušná legislativa. Dále specifikuji podpůrná opatření, která mají dítěti se speciálně vzdělávacími …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the problematics of education of children with special educational needs through inclusion. The theoretical part of the work is devoted to explaining the meaning of the terms pedagogical intervention, preschool age and pedagogical diagnostics. Furthermore, the concept of a child with special educational needs and the relevant legislation are defined. The support measures …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2021
- Supervisor: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUBÁŇOVÁ, Martina. Pedagogická intervence v mateřské škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová