POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ – Veronika Vavřinová
Veronika Vavřinová
Master's thesis
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
Point of sale marketing in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingem v místě prodeje v České republice. Cílem práce je zjistit vztah českých spotřebitelů k point of sale marketingu. Zkoumán je vztah ke komunikaci v místě prodeje obecně i prakticky na příkladu dvou vybraných point of sale kampaní. Diplomová práce čerpá z dotazníkového šetření, z provedených osobních rozhovorů a z vlastního pozorování autorky. Dotazníkového šetření …moreAbstract:
The present master's thesis deals with the point of sale marketing in the Czech Republic. The aim of the thesis is to characterize the attitude of Czech consumers to point of sale marketing. The attitude to point of sale marketing is examined both theoretically and practically using two chosen point of sale campaigns. The thesis uses data from a questionnaire survey, personal interviews and the author …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 2. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57819
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2015
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57819
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Point-of-sale system analysis
Thanh Son Do -
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
Sandra Holubová -
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
Miluše Rohlová -
Vybrané aspekty komunikace v anglickém jazyce u zdravotních záchranářů v v Jihomoravském kraji
Petr Hovězák -
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Úloha interpersonální komunikace v sociální práci s cizinci. Úloha interpersonální komunikace v sociální práci a její vliv na integraci cizince z pohledu odborných pracovišť Prahy 14 a Prahy 7
Nataliia Pochtar -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
Veronika Schwarzová