Alice POCHOBRADSKÁ

Bachelor's thesis

Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori

Development of communication skills of preschool aged children in regular kindergarten and in Montessori kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce s názvem "Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a mateřské škole Montessori" se zaměřuje na komparaci běžných mateřských škol a Montessori mateřských škol v kontextu rozvoje komunikačních schopností a eliminace nežádoucích řečových vad u dětí v předškolním věku. Teoretická část práce se zabývá definicí předškolního období, vývojem dětské řeči …more
Abstract:
The bachelor thesis entitled as "Development of communication skills in preschool children in a regular kindergarten and a Montessori kindergarten" focuses on the comparison of regular kindergartens and Montessori kindergartens in the context of the development of communication skills and the elimination of undesirable speech defects in preschool children. The theoretical part of the thesis deals with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Barbora Lanková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POCHOBRADSKÁ, Alice. Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention