Propagace digitálního designéra na sociální síti Instagram – Tomáš Hájek
Tomáš Hájek
Bakalářská práce
Propagace digitálního designéra na sociální síti Instagram
Promoting of digital designer on the social network Instagram
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vhodnou propagaci digitálního designéra skrze sociální síť Instagram. V první části shromažďuje a objasňuje teoretická východiska tvorby business plánu, komunikační strategie a zmíněného Instagramu. Na základě těchto poznatků a předchozích zkušeností je sestaven business plán přímo pro konkrétního digitálního designéra, jehož profil je v rámci práce propagován. Následuje …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on digital designers’s promotion using the social network Instagram. In the first part, the theoretical basis of business plan formation, communication strategy and Instagram are collected and clarified. Based on that collected knowledge and previous experience, a business plan for a particular digital designer whose profile is promoted within this work, is formed. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2021
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Kateřina Kynclová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82060
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Marketing communication strategy for Taransit application in India
Jakub Ivanov -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin