Tomáš Hájek

Bakalářská práce

Propagace digitálního designéra na sociální síti Instagram

Promoting of digital designer on the social network Instagram
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vhodnou propagaci digitálního designéra skrze sociální síť Instagram. V první části shromažďuje a objasňuje teoretická východiska tvorby business plánu, komunikační strategie a zmíněného Instagramu. Na základě těchto poznatků a předchozích zkušeností je sestaven business plán přímo pro konkrétního digitálního designéra, jehož profil je v rámci práce propagován. Následuje …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on digital designers’s promotion using the social network Instagram. In the first part, the theoretical basis of business plan formation, communication strategy and Instagram are collected and clarified. Based on that collected knowledge and previous experience, a business plan for a particular digital designer whose profile is promoted within this work, is formed. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2021
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Kateřina Kynclová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82060

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi