Využití iPadu při výuce žáků s PAS na základní škole speciální. – Bc. Jitka Pernická
Bc. Jitka Pernická
Diplomová práce
Využití iPadu při výuce žáků s PAS na základní škole speciální.
Using iPad in teaching students with autistic spectrum disorders at special elementary school.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možností využití iPadu při výuce žáků s PAS na základní škole speciální, prostřednictvím srovnání práce na iPadu s prací se strukturovaným úkolem. V teoretické části jsou charakterizovány a klasifikovány PAS a uvedeny možnosti vzdělávání žáků s PAS. Kromě toho často se vyskytující problémy v oblasti komunikace žáků s PAS, vysvětleny pojmy alternativní a augmentativní komunikace …víceAbstract:
This thesis deals with the possibility of using the iPad in teaching pupils with ASD at the special elementary school through comparison of the work on the iPad with the work with structured task. In the theoretical part are characterized and classified ASD and mentioned the possibilities of education of pupils with ASD. In addition frequently occurring problems in communication pupils with ASD, explained …víceKlíčová slova
iPad výukové aplikace poruchy autistického spektra alternativní a augmentativní komunikace zrakové vnímání sluchové vnímání grafomotorika a kresba abstraktně vizuální myšlení strukturovaný úkol educational applications autistic spectrum disorders alternative and augmentative communication visual perception auditory perception graphomotorics and drawing abstract visual thinking structured task
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i6wc0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2014
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Kvalita a rozvoj komunikačních dovedností osob se souběžným sluchovým a mentálním postižením v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Eva Smištíková -
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková