Styly učení žáků na 2. stupni ZŠ a na nižším stupni gymnázií – Bc. Jaroslava Vitoulová
Bc. Jaroslava Vitoulová
Master's thesis
Styly učení žáků na 2. stupni ZŠ a na nižším stupni gymnázií
Learning styles of low secondary and low-level grammar school pupils
Anotácia:
Diplomová práce „Styly učení žáků na 2. stupni ZŠ a na nižším stupni gymnázií“ pojednává o aktuální problematice stylů učení z pohledu žáků a učitelů ve výše zmíněných institucích. Diplomová práce je tradičně rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jе pozornost věnována stylům učení z historického hlediska, dále jsou zde vymezeny klíčové pojmy či například hledány souvislosti …viacAbstract:
Diploma thesis “Learning styles of lower secondary and low-level grammar school pupils” deals with the current topic of learning styles from learners’ and teachers’ points of view. The thesis is traditionally divided into theoretical and practical parts. The theoretical part consists of discussion of learning styles from historical point of view, basic concepts as well as it finds connections between …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f7yzy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedúci: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to Children on the Basis of Multiple Intelligences Theory
Vendula Přikrylová Krpcová -
Multiple Intelligences and Different Learning Styles in the Process of Teaching Grammar
Věra Nečasová -
Multiple Intelligences and Language Tasks
Irena SCHLUMPERGEROVÁ -
Teorie rozmanitých inteligencí a její konsekvence pro pedagogickou praxi
Lydie ŽŮRKOVÁ -
Brain-based learning principles and strategies in lower secondary EFL classes
Veronika Škrhová -
Reinforcement Learning for Optimizing Agent Strategies
Michal SEJÁK -
Students’ Autonomy: Developing individual learning plans at secondary school
Adam Zeisek -
Studentská příprava a strategie učení k maturitní zkoušce
Veronika Szynalska