Design of Marketing Communication for Beauty Salon – Gabriela Urbaníková
Gabriela Urbaníková
Bakalářská práce
Design of Marketing Communication for Beauty Salon
Design of Marketing Communication for Beauty Salon
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci salonu krásy Venere se sídlem v Žilině. Hlavním cílem práce je navrhnout vhodný a efektivní komunikační mix. Teoretická část vysvětluje základní teoretické východiska marketingové komunikace. Také je zde charakteristika salónu krásy Venere, její současný stav marketingové komunikace a její silné a slabé stránky. V praktické části je proveden …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on marketing communications of Beauty Salon Venere located in Zilina, Slovakia. The main aim of the thesis is to design a suitable and effective communication mix. The theoretical explains core theoretical issues of marketing communications. Also, there is characteristics of Beauty Salon Venere, its current state of marketing communications, and its strengths and weaknesses …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/138655
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2019
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Markéta Zajarošová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků