Moderní nástroje zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Bc. Petr Hrdina
Bc. Petr Hrdina
Diplomová práce
Moderní nástroje zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Modern Tools of Increasing Competitiveness of the Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá konkurenceschopností podniku, její analýzou a nástroji sloužícími k jejímu zvyšování. V teoretické části je charakterizována konkurenceschopnost, konkurenční strategie, metody hodnocení a nástroje zvyšování konkurenceschopnosti. Praktická část je zaměřena na představení firmy FILOGROUP a. s. a na analýzu současné konkurenceschopnosti podniku. Následně je posouzen vliv …víceAbstract:
This thesis deals with the competitiveness, its analysis and tools for its increasing. The theoretical part describes competitiveness, competitive strategies, evaluation methods and tools for increasing competitiveness. The practical part is focused on introduction of the company FILOGROUP a. s. and analysis of the current competitiveness of the company. Subsequently, the impact of modern instruments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Rudolf Kampf, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrdina, Petr. Moderní nástroje zvyšování konkurenceschopnosti podniku. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Simona Činčalová -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Pavel Hirsch -
Moderní nástroje internetového marketingu a jejich vliv na prodejní úspěch podniku XY
Waiss Fakiri -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti oční optiky
Hana Viktorová -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Hana Prokopová -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Nikola Muselíková -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer