Magda Procházková

Diplomová práce

Marketingová strategie pro firmu poskytující videokonference

Marketing strategy for the company providing videoconferencing
Anotace:
Aby firma uspěla na trhu, musí mít dobře propracovanou marketingovou strategii. V dnešní informační společnosti hraje významnou roli internet a proto i internetová marketingová strategie. Tato práce se nejprve krátce zabývá marketingem a jeho specifiky v rámci služeb. Dále pak popisuje marketing na internetu a jeho nástroje (SEO, PPC atd.). Poslední kapitola teoretické části se zabývá tvorbou off-line …více
Abstract:
For success in the business market, all companies must have well-developed marketing strategy. In today's information society internet plays an important role and therefore an internet marketing strategy too. This thesis first briefly deals with the specifics of marketing and marketing in services. In addition it describes the marketing on the internet and its tools (SEO, PPC, etc.). The last chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2011
  • Vedoucí: Vlasta Střížová
  • Oponent: Martin Forman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28604

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management