Ing. Pavel Mašek

Bakalářská práce

Datamining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů v rámci obchodního modelu společnosti

Datamining and its exploitation for an effective Loyalty Programmes within company's Business Model
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou dataminingu a možnostmi využití tohoto procesu pro zvyšování efektivity věrnostních programů. V první části práce se hovoří o dané problematice obecně, jsou zde uvedeny základní pojmy a souvislosti, jejichž znalost pokládám za velmi důležitou pro pochopení této problematiky. Ve druhé části práce je provedena sekundární analýza dat z dataminingové kampaně zaměřené …více
Abstract:
This thesis deals about the issue of data mining and the possibilities of using this methodology for increasing effectiveness of loyalty programs. The first part of the thesis is talking about the issue in general, describing the basic concepts and setting the context. That is very important to understand the thesis issue. The second part is a secondary data analysis from a data mining campaign aimed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní