Společenská odpovědnost ve sportovních organizacích – Bc. Petra Kvapilová
Bc. Petra Kvapilová
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost ve sportovních organizacích
Corporate Social Responsibility in Sport organisations
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na společenskou odpovědnost ve sportovních organizacích. Cílem práce bylo odhalit jaké jsou motivace, které vedou sportovní organizace ke společenské odpovědnosti, jaké mohou být překážky a náměty na uskutečnění. Na základě analýzy českého a zahraničního prostředí, byla navržena doporučení k zefektivnění společenské odpovědnosti na domácí scéně.Abstract:
In my bachelor thesis I focus on social responsibility in sports organizations. The aim of the work was to reveal what are the motivations that lead sports organizations to social responsibility, what can be obstacles and ideas for implementation. Based on the analysis of the Czech and foreign environment, recommendations were proposed to streamline social responsibility on the domestic scene.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lzpuv/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petr Kopáček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate Climate Responsibility
Marta Hadravová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný