Jiří Sillik

Bachelor's thesis

Proces zavedení nové značky na trh - firma poskytující finanční poradenství

The process of introducing a new brand on the market - company providing financial advice
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou nové značky a jejím následným zavedením na trh. Cílem této práce je popsat co to značka je, z jakých se skládá částí a jaký by měl být správný postup při jejím sestavování a zavádění na trh. V práci jsou definovány specifika tvorby značek a jejich důležitosti ve službách. V teoretické části je spojen klasický i moderní pohled na značky a jejich tvorbu. Bakalářská …more
Abstract:
This thesis deals with the creation of a new brand and its subsequent introduction on the market. The aim of this thesis is to describe what the brand is, which parts is brand composed of and what should be the correct procedure for the compilation and implementation on the market. The thesis defined the specifics of brand creation and their importance in services. The theoretical part is connecting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 1. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2015
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Daniela Kolouchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57619