Jiří Sillik

Bachelor's thesis

Proces zavedení nové značky na trh - firma poskytující finanční poradenství

The process of introducing a new brand on the market - company providing financial advice
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou nové značky a jejím následným zavedením na trh. Cílem této práce je popsat co to značka je, z jakých se skládá částí a jaký by měl být správný postup při jejím sestavování a zavádění na trh. V práci jsou definovány specifika tvorby značek a jejich důležitosti ve službách. V teoretické části je spojen klasický i moderní pohled na značky a jejich tvorbu. Bakalářská …viac
Abstract:
This thesis deals with the creation of a new brand and its subsequent introduction on the market. The aim of this thesis is to describe what the brand is, which parts is brand composed of and what should be the correct procedure for the compilation and implementation on the market. The thesis defined the specifics of brand creation and their importance in services. The theoretical part is connecting …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedúci: Martin Machek
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57619