Využití neuromarketingu ve finančních službách – Bc. Václav Petr
Bc. Václav Petr
Diplomová práce
Využití neuromarketingu ve finančních službách
Use of neuromarketing in financial services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá neuromarketingem a jeho využitím ve finančních službách. V teoretické části se věnuji marketingovým metodám, historii neuromarketingu, výzkumným metodám neuromarketingu a využití neuromarketingu. V praktické části se věnuji využití neuromarketingu v praxi a vliv na chování spotřebitelů. Závěrem praktické části je analýza toho, jak spotřebitelé vnímají moji práci finančního …víceAbstract:
The diploma thesis deals with neuromarketing and its use in financial services. In the theoretical part I deal with marketing methods, history of neuromarketing, research methods of neuromarketing and the use of neuromarketing. In the practical part I deal with the use of neuromarketing in practice and the impact on consumer behavior. The practical part concludes with an analysis of how consumers perceive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a7lxa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
- Oponent: Ing. Václav Křivohlávek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketing a spotřební chování
Silvie Vaculčíková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich