Bc. Václav Petr

Diplomová práce

Využití neuromarketingu ve finančních službách

Use of neuromarketing in financial services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá neuromarketingem a jeho využitím ve finančních službách. V teoretické části se věnuji marketingovým metodám, historii neuromarketingu, výzkumným metodám neuromarketingu a využití neuromarketingu. V praktické části se věnuji využití neuromarketingu v praxi a vliv na chování spotřebitelů. Závěrem praktické části je analýza toho, jak spotřebitelé vnímají moji práci finančního …více
Abstract:
The diploma thesis deals with neuromarketing and its use in financial services. In the theoretical part I deal with marketing methods, history of neuromarketing, research methods of neuromarketing and the use of neuromarketing. In the practical part I deal with the use of neuromarketing in practice and the impact on consumer behavior. The practical part concludes with an analysis of how consumers perceive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
  • Oponent: Ing. Václav Křivohlávek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní