Analýza rozvoje fonematického uvědomování u dětí s narušeným vývojem řeči dle metodiky Elkonina – Bc. Soňa Dočekalová
Bc. Soňa Dočekalová
Diplomová práce
Analýza rozvoje fonematického uvědomování u dětí s narušeným vývojem řeči dle metodiky Elkonina
The Analysis of the Development of Phonemic Awareness at Children with Disturbed Speech Development According to Elkonin Method
Anotace:
DOČEKALOVÁ, S. Analýza rozvoje fonematického uvědomování u dětí s narušeným vývojem řeči dle metodiky Elkonina. Diplomová práce, Brno: Masarykova univerzita, 2015. 101 s. Diplomová práce se zaměřuje na analýzu rozvoje fonematického uvědomování u dětí s narušeným vývojem řeči dle metodiky Elkonina. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou dítěte předškolního věku, procesem osvojování jazykových …víceAbstract:
DOČEKALOVÁ, S. The Analysis of the Development of Phonemic Awareness at Children with Disturbed Speech Development According to Elkonin Method. Final thesis, Brno: Masaryk university, 2015, 101 p. The final thesis focuses on the analysis of the development of phonemic awareness at children with disturbed speech development according to Elkonin method. The theoretical part deals with the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nnkdk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj fonematického uvědomování u dětí předškolního věku pomocí metodiky D. B. Elkonina
Anna Krejzová -
Rozvoj fonematického uvědomování prostřednictvím metodiky D.B. Elkonina
Marcela Havelková -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová