Bc. Petr Podařil
Bachelor's thesis
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Product as the source of a competitive advantage
Abstract:
Tématem bakalářské práce je pohled na produkt jako zdroj konkurenční výhody. Vybraným produktem jsou čerstvé těstoviny firmy Čerstvá pasta. Práce využívá teoretických poznatků v oblastech teorie produktu, segmentace, konkurenční výhody a marketingové komunikace. Cílem práce je formulace aktivit vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti produktů firmy, zvýšení obchodního podílu firmy a upevnění pozice …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Viewing of a Product as a Source of a Competitive Advantage. The selected product for demonstration is fresh pasta produced by the company Čerstvá pasta. The bachelor thesis uses theoretical knowledge in the areas of product knowledge, segmentation, competitive advantage and marketing communication. The aim of the thesis is formulation of activities which lead to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b6442/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Pavel Klička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Oldřich Knoz -
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
Karolína Jandová -
Analýza mezinárodního marketingu při vstupu na zahraniční trh
Simona Štěrbová -
Zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci
Adam JAHN -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
Barbora Křístková -
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Michal Jedlička