Zuzana Coňková

Master's thesis

Analýza a návrh komunikace České marketingové společnosti

Analysis and proposal of communication for Czech marketing association
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci České marketingové společnosti, nestátní neziskové organizace specializující se na rozvoj a zvyšování kvality marketingu v České republice. Cílem diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci České marketingové společnosti a navrhnout případné změny v této komunikaci. Diplomová práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola …more
Abstract:
The Master´s Thesis is aimed at a marketing communication of the Czech marketing association, which is a non-profit institution focused on a development and a quality raising of a marketing field in the Czech republic. The goal of the Master´s Thesis is to analyse the marketing communication of the Czech marketing association and propose potential communication changes. The Master´s Thesis is divided …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2016
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Vysekalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49172