Ing. Adam Potůček

Bachelor's thesis

Podpora prodeje věrnostním programem

Sales Support by Loyalty Programme
Abstract:
Tato práce ve své teoretické části popisuje, kam věrnostní program v marketingu řadíme, jak tento nástroj definujeme, jaké jsou jeho možnost a také výhody a nevýhody. V analytické části se pak zabývá konkrétním věrnostním programem Clubcard společnosti Tesco. Popisuje zavedení tohoto programu, výhody programu pro společnost a také co tento program může nabídnout svým členům.
Abstract:
This thesis, in its theoretical part describe, where loyalty programme belongs in marketing, how we define this tool and what are its advantages and disadvantages. Analytical part engage about particular loyalty programme Clubcard of Tesco company. Desribe the launch of this programme, advantages of programme for company and what can offer this programme to its members.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication