Josef Beneš

Bakalářská práce

Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě

Comparison of search PPC campaigns (Google Ads, Seznam Sklik) on a real example
Anotace:
Bakalářská práce přibližuje využití PPC kampaní v kontextu dalších nástrojů pro marketing v online prostředí. V teoretické části popisuje vybrané dostupné možnosti internetového marketingu s bližším zaměřením na pay-per-click reklamu. Práce popisuje historii PPC, obecně vysvětluje význam a seznamuje s pojmy, které jsou s tímto odvětvím úzce spojeny. Před aplikováním teoretických znalostí v praktické …více
Abstract:
This bachelor thesis describes the use of PPC campaigns in the context of other tools for marketing in the online environment. The theoretical part describes selected available online marketing options with a focus on pay-per-click advertising. The thesis describes the history of pay-per-click method and explains the meaning as well as introduces the concepts that are closely related to this industry …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Vilém Sklenák
  • Oponent: Stanislav Vojíř

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83378

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby