Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě – Josef Beneš
Josef Beneš
Bakalářská práce
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Comparison of search PPC campaigns (Google Ads, Seznam Sklik) on a real example
Anotace:
Bakalářská práce přibližuje využití PPC kampaní v kontextu dalších nástrojů pro marketing v online prostředí. V teoretické části popisuje vybrané dostupné možnosti internetového marketingu s bližším zaměřením na pay-per-click reklamu. Práce popisuje historii PPC, obecně vysvětluje význam a seznamuje s pojmy, které jsou s tímto odvětvím úzce spojeny. Před aplikováním teoretických znalostí v praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis describes the use of PPC campaigns in the context of other tools for marketing in the online environment. The theoretical part describes selected available online marketing options with a focus on pay-per-click advertising. The thesis describes the history of pay-per-click method and explains the meaning as well as introduces the concepts that are closely related to this industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83378
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Vilém Sklenák
- Oponent: Stanislav Vojíř
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83378
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout