Bc. Kateřina Nevečeřalová

Bachelor's thesis

Společenská událost jako marketingový nástroj v mezifiremním prostředí

Event as a marketing tool in B2B environment
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je Event Marketing neboli marketing událostí a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci podniku. Teoretická část vychází z obecných poznatků v oblasti teorie integrované marketingové komunikace a projektového managamentu, kdy popisuje zařazení zvoleného tématu do rámce těchto oborů. Dále jsou zde popsány obecné zásady přípravy společenských akcí. Praktická část pak …viac
Abstract:
Event Marketing as a marketing tool used in the business marketing communication is the object of the thesis. Theoretic part draws on the general findings made in the field of integrated marketing communication and project management theories. Consequently, the position of chosen theme within the frame of those mentioned fields is described. Furthermore, the theoretic part presents the general bases …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní