Společenská událost jako marketingový nástroj v mezifiremním prostředí – Bc. Kateřina Nevečeřalová
Bc. Kateřina Nevečeřalová
Bachelor's thesis
Společenská událost jako marketingový nástroj v mezifiremním prostředí
Event as a marketing tool in B2B environment
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je Event Marketing neboli marketing událostí a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci podniku. Teoretická část vychází z obecných poznatků v oblasti teorie integrované marketingové komunikace a projektového managamentu, kdy popisuje zařazení zvoleného tématu do rámce těchto oborů. Dále jsou zde popsány obecné zásady přípravy společenských akcí. Praktická část pak …viacAbstract:
Event Marketing as a marketing tool used in the business marketing communication is the object of the thesis. Theoretic part draws on the general findings made in the field of integrated marketing communication and project management theories. Consequently, the position of chosen theme within the frame of those mentioned fields is described. Furthermore, the theoretic part presents the general bases …viacKľúčové slová
Event Marketing event Integrovaná Marketingová Komunikace (IMK) marketingový mix marketingový komunikační mix PR sponzorství média relations B2B nákupčí rozhodovací jednotka (DMU) projektový management projekt projektový plán. Event Marketing Integrated Marketing Communication (IMC) marketing mix marketing communication mix sponzorship purchaser Decision Making Unit (DMU) project management project project plan.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pxsbo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček