Bc. Ondřej Pabišta

Diplomová práce

Návrh marketingové kampaně na podnikatelský rozvoj pro Party mirror, s.r.o.

Proposal of marketing campaign for business development for Party mirror, s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce shrnuje vývoj marketingu od koncepce 1.0 po marketing 4.0, trendy v marketingové komunikaci a trendy podpory prodeje. S ohledem na povahu služeb zkoumané společnosti se věnuje také využití fotokoutků v rámci podpory prodeje. V aplikační části práce na základě situační analýzy, definice cílů, rozpočtu a časového harmonogramu nabízí návrh marketingové kampaně pro společnost Party …více
Abstract:
This diploma thesis summarizes the development of marketing from the concept of Marketing 1.0 to Marketing 4.0, current trends in marketing communication and trends in sales support. Given the nature of the services of the examined company, it also deals with the use of Photo Booths in sales support. In the application part of the thesis, based on the situation analysis, definition of goals, budget …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace