Návrh marketingové kampaně na podnikatelský rozvoj pro Party mirror, s.r.o. – Bc. Ondřej Pabišta
Bc. Ondřej Pabišta
Master's thesis
Návrh marketingové kampaně na podnikatelský rozvoj pro Party mirror, s.r.o.
Proposal of marketing campaign for business development for Party mirror, s.r.o.
Abstract:
Tato diplomová práce shrnuje vývoj marketingu od koncepce 1.0 po marketing 4.0, trendy v marketingové komunikaci a trendy podpory prodeje. S ohledem na povahu služeb zkoumané společnosti se věnuje také využití fotokoutků v rámci podpory prodeje. V aplikační části práce na základě situační analýzy, definice cílů, rozpočtu a časového harmonogramu nabízí návrh marketingové kampaně pro společnost Party …moreAbstract:
This diploma thesis summarizes the development of marketing from the concept of Marketing 1.0 to Marketing 4.0, current trends in marketing communication and trends in sales support. Given the nature of the services of the examined company, it also deals with the use of Photo Booths in sales support. In the application part of the thesis, based on the situation analysis, definition of goals, budget …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/g83ur/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 7. 2020
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Natálie Ševčíková -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Příklady nejúspěšnějších sales promotion v sekci prodeje cukrovinek
Šárka Šrůtová