Bc. Ondřej Pabišta

Master's thesis

Návrh marketingové kampaně na podnikatelský rozvoj pro Party mirror, s.r.o.

Proposal of marketing campaign for business development for Party mirror, s.r.o.
Abstract:
Tato diplomová práce shrnuje vývoj marketingu od koncepce 1.0 po marketing 4.0, trendy v marketingové komunikaci a trendy podpory prodeje. S ohledem na povahu služeb zkoumané společnosti se věnuje také využití fotokoutků v rámci podpory prodeje. V aplikační části práce na základě situační analýzy, definice cílů, rozpočtu a časového harmonogramu nabízí návrh marketingové kampaně pro společnost Party …more
Abstract:
This diploma thesis summarizes the development of marketing from the concept of Marketing 1.0 to Marketing 4.0, current trends in marketing communication and trends in sales support. Given the nature of the services of the examined company, it also deals with the use of Photo Booths in sales support. In the application part of the thesis, based on the situation analysis, definition of goals, budget …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 7. 2020
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní