Význam postoje společností k CSR při výběru zaměstnavatele – Lucie Pastorková
Lucie Pastorková
Master's thesis
Význam postoje společností k CSR při výběru zaměstnavatele
The importance of companies' attitudes towards CSR while choosing an employer
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje zjišťování vlivu postoje společností k společensko odpovědným aktivitám na studenty při výběru zaměstnavatele. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu společenská odpovědnost firem, komunikaci CSR a faktory ovlivňující výběr zaměstnavatele. Praktická část se věnuje analýze CSR aktivit TOP 5 nejlepších zaměstnavatelů v ČR, kde tyto aktivity jsou později součástí …viacAbstract:
This thesis investigates the influence of companies' attitudes towards socially responsible activities on students' employer choice. The theoretical part focuses on the definition of corporate social responsibility, CSR communication and factors influencing employer selection. The practical part is devoted to the analysis of CSR activities of the TOP 5 best employers in the Czech Republic, where these …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. et Ing. Barbora Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pastorková, Lucie. Význam postoje společností k CSR při výběru zaměstnavatele. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická