Barbora Krzyžánková
Bachelor's thesis
Analýza image města Havířova
Image Analysis of Havířov City
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analýza image města Havířova. Záměrem práce je zjistit skutečné povědomí o městě Havířov, jak na něj nahlížejí samotní obyvatelé, ale také obyvatelé jiných měst. Byl proveden primární výzkum prostřednictvím osobního dotazování za účelem získání potřebných informací. Údaje byly analyzovány v programu IBM SPSS Statistics. Z marketingového výzkumu vyplynulo, že Havířov je …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is image analysis of Havirov city from the view of city residents and from the view of people from other cities. Primary research was conducted through personal interviews and data were analyzed in the IBM SPSS Statistics.Research showed that Havirov is seen as a clean and safe city, but with shortage of employment opportunities and poor air quality.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110739
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
- Vedúci: Jana Ostrožná
- Oponent: Kamila Poláková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková -
Marketing města Třinec
Kawuloková Kawuloková -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study
Denisa Velešíková -
Marketing Communication in promoting country's image
Darya Kashtanava -
Renegotiating the image of a city in the context of the European Capitals of Culture: A focus on Marseille-Provence 2013 and Pilsen 2015
Richard BLAIS -
The City in Songs, Songs in the City: The Image of New York in the Folk Music of the 1960s
Tomáš Racek