Jana Hašková

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie pro kočičí útulek Šanta kočičí z.s.

Proposal for a Marketing Strategy for the Šanta kočičí z.s. Cat Shelter
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je provést důkladnou analýzu současné marketingové strategie útulku Šanta kočičí z.s a navrhnout novou marketingovou strategii. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu a neziskových organizací. Analytická část zahrnuje analýzu stávající marketingové situace útulku, která je doplněna PESTLE, SWOT a Porterovou analýzou, zhodnocením konkurence …more
Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to conduct a thorough analysis of the current marketing strategy of the Šanta kočičí z.s. cat shelter and to propose a new marketing strategy. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and non-profit organisations. The practical part includes an analysis of the shelter's current marketing situation, complemented by PESTLE, SWOT and Porter …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Reader: Daniela Vrtišková, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON