Návrh marketingové strategie pro kočičí útulek Šanta kočičí z.s. – Jana Hašková
Jana Hašková
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro kočičí útulek Šanta kočičí z.s.
Proposal for a Marketing Strategy for the Šanta kočičí z.s. Cat Shelter
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je provést důkladnou analýzu současné marketingové strategie útulku Šanta kočičí z.s a navrhnout novou marketingovou strategii. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu a neziskových organizací. Analytická část zahrnuje analýzu stávající marketingové situace útulku, která je doplněna PESTLE, SWOT a Porterovou analýzou, zhodnocením konkurence …víceAbstract:
The main objective of the bachelor thesis is to conduct a thorough analysis of the current marketing strategy of the Šanta kočičí z.s. cat shelter and to propose a new marketing strategy. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and non-profit organisations. The practical part includes an analysis of the shelter's current marketing situation, complemented by PESTLE, SWOT and Porter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova