Jana Hašková

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro kočičí útulek Šanta kočičí z.s.

Proposal for a Marketing Strategy for the Šanta kočičí z.s. Cat Shelter
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je provést důkladnou analýzu současné marketingové strategie útulku Šanta kočičí z.s a navrhnout novou marketingovou strategii. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu a neziskových organizací. Analytická část zahrnuje analýzu stávající marketingové situace útulku, která je doplněna PESTLE, SWOT a Porterovou analýzou, zhodnocením konkurence …více
Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to conduct a thorough analysis of the current marketing strategy of the Šanta kočičí z.s. cat shelter and to propose a new marketing strategy. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and non-profit organisations. The practical part includes an analysis of the shelter's current marketing situation, complemented by PESTLE, SWOT and Porter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON